Wednesday, March 04, 2009

Thick people #0: disclaimer

Όταν περνάς το 70% του χρόνου σου κλεισμένος στο εργαστήριο είναι εύκολο να πέσεις στην ψευδαίσθηση ότι είσαι προστατευμένος, ή έστω λιγότερο εκτεθειμένος στην ανθρώπινη βλακεία απ' ότι πχ ένας δημόσιος υπάλληλος, ένας πωλητής ή κάποιος τέλος πάντων που βλέπει πάνω από 3 ανθρώπους την ημέρα. Λοιπόν, κάτι τέτοιο δεν ισχύει και συνειδητοποίησα σήμερα πόσο μεγάλη συλλογή από ηλίθια επιχειρήματα και ιδεολογήματα έχω φτιάξει τα τελευταία χρόνια με αποκλειστική πηγή τρεις συγκεκριμένους ανθρώπους. Το φιλόδοξο σχέδιο που ξεκινάει σήμερα σε αυτό το blog είναι να ανθολογήσει ένα best of από την dream team του εργαστηρίου μου, χωρίς να αποκαλύψω περισσότερα για την ταυτότητά τους ή για το εργαστήριο - που κατά τ'άλλα αγαπώ. Προς τιμήν τους ονομάζω τη νέα σειρά μου Thick people. Ο τίτλος από εδώ (έμφαση στην ατάκα thick people are very good at winning arguments because they're too thick to realize that they 've lost):



Disclaimer:
  • Θα προσπαθήσω να είμαι αντικειμενικός στην παρουσίαση των επιχειρημάτων τους χωρίς υπερβολές που θα διευκόλυναν την κατάρριψή τους με λογικά εργαλεία.
  • Ότι εντάσσεται στην σειρά Thick people προέρχεται από τρεις συγκεκριμένους ανθρώπους που έχω την τιμή να συναναστρέφομαι σχεδόν καθημερινά, εντός του εργαστηρίου, εκτός αν αναφέρεται διαφορετική πηγή.
  • Θα εκμεταλλευτώ κάθε ευκαιρία να χλευάσω και να γελοιοποιήσω τις απόψεις τους χωρίς κανένα σεβασμό και φυσικά χωρίς τύψεις.
  • Θα υποκύπτω περιστασιακά στον πειρασμό να γελοιοποιώ τους ίδιους. Γιατί απλά μου έχουν πρήξει τα αρχίδια.
Το #1 post είναι ήδη draft και θα δημοσιευθεί μόλις βρω χρόνο. Ποστάρω από τώρα το #0 επειδή η αναβλητικότητά μου είναι το πιο σοβαρό εμπόδιο στην ομαλή εξέλιξη της σειράς (και όχι η έλλειψη υλικού, το εγγυώμαι).

No comments: