Tuesday, February 20, 2007

5

Πέντε (5) τυχαίες πληροφορίες για τον βεεμωθ. Blame Loucretia.
  1. Η ημερομηνία και ώρα γέννησής μου είναι ίδια με 20 χρόνια διαφορά από την ημερομηνία και ώρα θανάτου του παππού μου από τον οποίο πήρα το όνομά μου. Αυτό αποτελεί μάλλον το μοναδικό μεταφυσικό κόλλημα του πατέρα μου και αυτό που με δυσκόλεψε περισσότερο να απορρίψω.
  2. Πριν 2.5 μήνες είχα το θράσος να παραβγώ με έναν Γερμανό στις μπύρες. Όταν σταμάτησα να μετράω το σκορ, έχανα με 7-3 στα μισόλιτρα και 0-3 στα κατουρήματα. Τουλάχιστον την επόμενη μέρα εγώ τον θυμόμουν.
  3. Το πιο κοντινό σε πλατωνικό έρωτα που έχω νιώσει είναι ότι ήθελα να γαμήσω τον παπά που μας έκανε θρησκευτικά στη β' λυκείου.
  4. Κάποτε ξύπνησα με την απορία πόσα μάτια έχω και πόσα πραγματικά μου χρειάζονται. Απέκλεισα τα ενδεχόμενα 1, 3 και >4 εύκολα, όμως το δίλημμα μεταξύ 2 και 4 μου πήρε κάποιο χρόνο. Θα μπορούσα να ψηλαφίσω αλλά τέτοιες προκλήσεις αυτογνωσίας δεν παρουσιάζονται κάθε μέρα.
  5. Είναι γελοίο να έχω γράψει 2 ποστ το τελευταίο τρίμηνο και το 2ο να είναι από πάσα (γι' αυτό και οι πάσες μου θα γίνουν σε αναλόγως ασυνεπή μπλογκς).
Πάσα στους null (ξεφεύγει από τον χαρακτηρισμό ασυνεπής αλλά μου ζήτησε επίμονα να τον συμπεριλάβω), qfwfq, noheathen.

6 comments:

€lisavet said...

Για ποιο λόγο να σου χρειάζονται 4 μάτια? σαν τις παλιές φωτογραφικές για πάσο...remember?

ΒΕΕΜΩΘ said...

Δεν τις θυμάμαι... Εννοείς τόσο παλιές;

€lisavet said...

Δεν είχα κάτι τόσο παλιό ακριβώς κατα νου, αλλά κάτι τέτοιο. Έβγαζε 4 φωτογραφίες μαζί, η καθεμία από διαφορετική οπτική γωνία (για λίγες μοίρες), οπότε εσύ διάλεγες την καλύτερη για το πάσο.
Δεν απάντησες όμως, με ποια λογική 4 μάτια;

€lisavet said...

Α βρήκα και pic:

http://ec2.images-amazon.com/images/P/B00006HAIB.01._AA150_SCMZZZZZZZ_.jpg

δε θυμάμαι κώδικα για link :P

ΒΕΕΜΩΘ said...

Το θέμα είναι με ποια λογική αποφασίζεις ότι ΔΕΝ σου χρειάζονται πάνω από 2. Άρα αντιστρέφω το ερώτημα. Κι αν επιτρέπεται προσθέτω την απορία, γιατί τρώω πόρτα στο μπλογκ σου;

€lisavet said...

Με τη λογική ότι 2 είναι ο ελάχιστος αριθμός που θα μας εξασφάλιζε καλή εστίαση και ευρύ οπτικό πεδίο. 2 είναι τα ημισφαίρια του εγκεφάλου με τα οποία επικοινωνούν χιαστί οι οφθαλμοί. 2 χέρια έχουμε, 2 πόδια, 2 αυτιά. 2 μάτια έχουν τα υπόλοιπα θηλαστικά γύρω μας, "μες στα 2 της μάτια" τραγουδάει η Αλεξίου, 2 πόρτες έχει η ζωή, άνοιξα μια και μπήκα...

Φταίει που δεν είναι public.